2. Endre kontodetaljer

Trenger du å endre på de registrerte kontodetaljene eller hjelp til å overføre kontoen til noen andre i din bedrift? 

Profilen din er tilgjengelig for studenter når du publiserer jobbannonser eller oppgaver. Vær vennlig og sørg for at kontodetaljene er oppdatert i tilfelle studentene trenger å oppklare noe med deg med tanke på annonsen eller oppgaven som er publisert. Hver organisasjon er bare tillatt og ha én registret bedriftsbruker i Karriereportalen. Det er derfor viktig at du sørger for at kontaktinformasjonen er oppdatert. 


1. FÅ TILGANG TIL DIN PROFIL

Du kan få tilgang til din profil i hovedmenyen ved å tyrkke på "Profil". Denne vil ta deg direkte til din bedriftsprofil og den registrerte kontaktinformasjonen. Denne informasjonen vil være tilgjengelig for alle som besøker bedriftsprofilen og du kan enkelt endre på informasjonen direkte fra din profil. 


2. ENDRE DITT PASSORD

Kontodetaljene er lett tilgjengelig gjennom "verktøy/tools" knappen. Du kan her enkelt endre ditt passord ved å velge "Endre passord" som vil videresende deg til passord instillingene. Ditt nye passord må minimum inneholde fire bokstaver. Spesielle tegn slik som ($,%?&) eller ikke latinske bokstaver som (æ, ø, å) er ikke tillatt.


3. ENDRE KONTAKTPERSON

Hver organisasjon er bare tillatt og ha én registret bedriftsbruker i Karriereportalen. Dersom den personen som er ansvarlig for rekruttering i selskapet blir byttet ut så bør kontakt informasjonen endres så fort som mulig. Kontaktinformasjonen kan endres ved å trykke på "Endre" knappen. 

Du må avklare med den tidligere kontaktpersonen om endringene skal foretas. Dersom du ikke er sikker på hvem i din bedrift som er registrert så kan du ta kontakt med externalrelations@bi.no for assistanse.